D.U.K.
Kas yra šilkinė skarelė?
Šilkinė skarelė - tai aksesuaras iš šilko audinio. Tai universali detalė, kurią galima dėvėti ant kaklo, galvos, apsigaubti pečius, rišti ant riešo arba segėti prie rankinės, kad aprangai suteiktumėte elegancijos ir stiliaus. Šilkinė skarelė - laikui nepavaldi klasika irprabangos jausmas, kuris niekada neišeis iš mados.
Iš kokio audinio gaminate šilkines skareles?
Mūsų šilkinės skarelės ir skaros gaminamos iš aukščiausios kokybės 100% Mulberry (šilkmedžio) šilko. Mulberry šilkas garsėja išskirtine kokybe, minkštumu ir patvarumu. Jis laikomas viena geriausių ir paklausiausių šilko rūšių pasaulyje.
Kaip aš galiu įsigyti produktus iš jūsų parduotuvės?
Norėdami įsigyti produktus iš mūsų parduotuvės, apsilankykite mūsų internetinėje parduotuvėje www.donum.lt. Čia rasite platų pasirinkimą šilkinių skarelių, skarų, Kašmyro skarų, papuošalų ir kt. aksesuarų. Pasirinkite norimus produktus, pridėkite juos į krepšelį ir vykdykite užsakymo procesą.
Kokios yra mokėjimo galimybės?
Mūsų internetinėje parduotuvėje galite mokėti naudodami įvairias mokėjimo sistemas: elektroninė bankininkystė, kreditinė kortelė, banko pavedimas, Paysera mokėjimo platforma.
Kiek laiko trunka pristatymas?
Lietuvoje paprastai pristatymas trunka 1-3 darbo dienas. Užsienio pristatymo laikas gali skirtis ir priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo bei šalies. Plačiau apie pristatymą galite rasti čia:Pristatymas ir grąžinimas.
Kaip pristatomos prekės?
Užsakydami Prekes, Jūs turite nurodyti Prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefono numerį (jei prekės pristatomos Lietuvoje, numeris turi būti registruotas Lietuvoje). Pristatymas galimas šiais būdais: standartiškai pristatome į UAB "Omniva" siuntų savitarnos terminalus (paštomatus) arba per UAB „Omniva“ kurjerius (pagal atskirą prašymą). Artimiausias Omniva paštomatas parenkamas automatiškai pagal jūsų nurodytą gyvenamosios vietos adreso pašto kodą (patiems rinktis paštomato nereikia).
Ar galiu sekti savo siuntą?
Taip, pateikiame visų siuntų sekimo informaciją. Kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas, el. paštu gausite siuntos sekimo numerį. Šį sekimo numerį galite naudoti kurjerio (Omniva) svetainėje, stebėdami siuntos judėjimo eigą.
Ką daryti jei noriu gauti prekes greičiau?
Būtinai parašykite mums el. paštu:info@donum.ltarba paskambinkite mums: +370 664 07123 ir mes pabandysime padaryti viską, kad prekę gautumėte per įmanomai trumpiausią terminą.
Ar siunčiate užsakymus į užsienį?
Taip, mes siunčiame užsakymus į daugelį užsienio šalių. Užsakymo metu galėsite pasirinkti pristatymo vietą ir gauti informaciją apie pristatymo kainą ir laiką.
Ką daryti, jei gavau pažeistą ar netinkamo dydžio produktą?
Jei gavote pažeistą ar netinkamo dydžio produktą, prašome nedelsiant susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Pateikite informaciją apie problemą ir mes stengsimės ją išspręsti kaip įmanoma greičiau ir efektyviau.
Ar galima grąžinti ar keisti produktus?
Taip, mes priimame grąžinimus ir keitimus pagal tam tikras sąlygas. Norėdami sužinoti daugiau informacijos apie grąžinimo ir keitimo politiką, prašome apsilankyti mūsų internetinėje parduotuvėje: Pristatymas ir grąžinimasarba susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Ar galima atšaukti ar pakeisti užsakymą po jo pateikimo?
Jei norite atšaukti ar pakeisti užsakymą, prašome nedelsdami susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas, mes stengsimės patenkinti jūsų pageidavimus. Tačiau, jei užsakymas jau buvo išsiųstas, atšaukimas ar pakeitimas gali būti ribotas.
Ar jūs siūlote dovanų įpakavimą?
Šilkinius aksesuarus ir juvelyriką dailiai pakuojame į juodas ir prabangias dovanų dėžutes, kartu su šilkiniu popieriumi, išskirtinių tekstų kortelėmis ir specialių kvepalų aromato lašeliu.
*Rūpindamiesi aplinka ir skatindami tvarų vartojimą, kviečiame reikiamą dovanų dėžučių skaičių pasirinkti ir įsigyti pirkinių krepšelyje.
Ar turite fizinę parduotuvę, kurioje galima apžiūrėti produktus?
Kviečiame apsilankyti mūsų fizinėse parduotuvėse Vilniuje:
https://donum.lt/pages/panorama
https://donum.lt/pages/outlet-park
https://donum.lt/pages/vc-sigma
Kaune, butike „Daiktų galerija“:
https://www.daiktugalerija.lt/
Palangoje, butikuose:
Kaip prižiūrėti šilką?
Rekomenduojama šilką skalbti rankomis, naudojant švelnią specialiai šilkui skirtą skalbimo priemonę arba švelnų muilą. Šilkines skareles skalbkite drungname arba vėsiame vandenyje. Nenaudokite chemikalų ar baliklių.
Lyginimas: šilkinę skarelę lyginkite žemos temperatūros režimu arba naudokite šilko režimą lygintuve. Kad apsaugotumėte audinį, tarp lygintuvo ir skarelės padėkite švarų audeklą.
Kaip prižiūrėti kašmyrą?
Kašmyrą rekomenduojame skalbti rankomis arba profesionaliai valyti sausuoju būdu. Skalbkite rankomis šiltame vandenyje (30 laipsnių temperatūroje) su švelnia skalbimo priemone.
Kašmyrą galima skalbti ir skalbimo mašinoje, tačiau būtinai pasirinkite vilnos arba švelnaus skalbimo ciklą su kašmyro šampūnu arba švelnia skalbimo priemone ne aukštesnėje kaip 30 laipsnių temperatūroje.
Po skalbimo padėkite ištiestą skarą ant rankšluosčio ir leiskite natūraliai išdžiūti. Venkite bet kokio tiesioginio karščio, pavyzdžiui, radiatorių ar saulės spindulių. Negręžkite rankomis, kad skara neprarastų savo formos.
Jeigu skarą reikia lyginti, darykite tai su karštais garais arba lygintuvu, nustačius lengvą režimą. Lyginkite greitais judesiais, skirtingus skaros plotus.
Jei ant skaros atsirado vilnos pūkų - nesibaiminkite, po kelių skalbimų jie turėtų išnykti. Pūkai dažniausiai atsiranda ant naujų skarų. Vilnos pūkų susivėlimas nėra trūkumas, tai būdinga visai natūraliai vilnai.
Tam, kad panaikintumėte skaros vėlimąsį, ištieskite skarą ant lygaus paviršiaus ir braukite per ją tam skirtomis šukomis arba kitu pūkų surinkėju. Taip lengvai pašalinsite pūkus nuo skaros.
Ką daryti, jei turėčiau papildomų klausimų?
Jei turite papildomų klausimų, prašome nedvejodami susisiekti su mumis: Kontaktai
Mes džiaugsimės, galėdami Jums padėti ir atsakyti į visus Jūsų klausimus.